luni, 8 martie 2010

Reclama Vodafone/Facebook

Stiti cu totii, presupun, reclama de la Vodafone cu CRBL, sahul, tren etc.Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc:


Bun!
Ce m-am gandit?
Sa prelucram putin reclama si s-o facem in varianta manelist si varianta literara!

Varianta manelista:
"Eram in club, dansam...Si ghici cine a trecut pe langa mine? Guta frate!Ma gandesc, cum sa ma bag in seama fara sa par un disperat si un cocalar libidinos, si-mi vine-n cap numele lui, Linguraru, dau o cautare prin Recycle Bin, ii recunosc poza, si vad ca-i place...ghici ce?..maneaua frate..ce fac? Soptesc "Bai, ce-ar merge o manea acum", la fix cat sa ma auda....Ba, si scoate acordeonul, ne lalaim amandoi, imi ia banii, ne imprietenim si pe faisbuc...Super tare!"

Varianta literara:

Eram la scoala in banca, citeam...Si ghici cine se aseaza langa mine, profu de romana frate! Ma gandesc, cum sa ma bag in seama fara sa se ia de mine, si-mi vine in cap numele lui, Petrica..Il caut pe Facebook..Ii recunosc mecla, si vad ca-i place...ghici ce?..romana frate...si zic " Ma ce-ar merge un comentariu la o opera acum", cat sa ma auda..Bai si scoate creta frate...Ma scoate la tabla, imi pune 3 ..ne imprietenim si pe Facebook, Super tare!!!

Postati intr-un comentariu si alte variante:)

2 comentarii:

  1. Varianta drogalailor:
    Eram in avion si stateam la o cafea cand ghici cine se aseaza langa mine? Mutu! Ma gandesc cum sa ma bag in seama cu el fara sa par un fan prea disperat, si-mi vine in minte numele lui mic, Adi. Il caut pe facebook, umblu pe profil, si vad ca-i place..ghici ce frate? COCAINA. Si spun in soapta dar destul de tare cat sa ma auda: “Bai ce-ar merge o liniuta acuma”. Si scoate frate ditamai punga, ne facem praf si ne imprietenim si pe facebook:))

    RăspundețiȘtergere