vineri, 13 iunie 2008

Pe afara

Eram azi pe afara cu florin...prima zi de vacanta..soare ..bestial...am luat mingea..sa jucam volley...ca asta joc eu la scoala ..nu prea joc fotbal..in fine .jucam cat jucam si dau cu capul eu ...se duce mingea in parbrizul unei masini..incepe alarma..eu ma duc intr-o parte de strada si florin pe cealalta..eu cum is schiop saptamana asta nu am mers mult da cand ma uit inapoi florin era la cealalta intersectie..:)) ..da care e faza...cam akum 5 luni..jucam fotbal totcu el..si am dat in masina aia si ne-a vazut proprietarul...NEBUNU...ISTERICU...in fine ..dau cu sutu ..vine ala..noi in celalalt capat al strazii...florin era cu curu` pe bordura..de il vedea perfect asta..si boul de proprietar era smecher venea incet spre noi pe mijl strazii ajunge in dreptul nostru si din mers brusc il ia pe florin de umar:)) si eu m-am ridicat( mai bine stateam jos)...ca m-a luat de tricou de mi l-a facut XXXL :))) si imi impinge un shut in buca dreapta...m-am enervat si trageam de mana lui:))))))))))
eh in fine...ne-a zis sa numai dam in masina lui ca ne omoara...la propriu:))....da scapam noi..si eram asa speriat si nervos ca vroiam sa ii sparg rotile sau sa i le fur:))))))))))
...am avut noroc azi ..ca nu puteam eu sa fug de el:)))) is schiop azi..da oricum..mi-am luat portia de adrenalina pe azi...

va pupa bunelu`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu